Hrastnigg Seznam forumov Hrastnigg
Forum Hrastnika
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




motorna kolesa
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Hrastnigg Seznam forumov -> Šport in avtomobilizem
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
*_Nikchy_*
Babaroga


Pridružen/-a: 15.07. 2006, 19:05
Prispevkov: 2585
Kraj: Hrastnik

PrispevekObjavljeno: 17 Okt 2006 20:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Gre za enega največjih vpoklicev za motocikle doslej pri nas. Možna je napaka pri delovanju menjalnika ali elektronskega vbrizga.
Vabilo za obisk pri serviserju bodo dobili lastniki določene serije modela XV 1600 Wild Star, pri katerem je možna okvara menjalnika. V najslabšem primeru bi lahko prišlo do blokiranja prenosa, zato Yamaha odsvetuje uporabo motocikla dokler napake ne odpravi pooblaščeni serviser.
Na servis bodo vpoklicani tudi modeli R1, FZ6, FJR 1300, TDM 900, MT-01, XV 1700 in XT 660R/X izdelani med letom 2002 in 2005. Tukaj ne gre za večjo težavo. Slabo naj bi deloval TPS senzor (Throttle Position Sistem), ki glede na položaj ročice za plin dozira količino goriva v elektronski vbrizg goriva. Pri delovanju naj bi tako prihajalo do rahlega cukanja oziroma slabšega delovanja elektronskega vbrizga.

UPAJMO, DA NISTE ENI IZMED NJIH Sad
_________________
Obveščamo vas, da je pošta slovenije prisiljena umakniti znamko z vašim likom, ker je pri kupcih nastal dvom na katero stran morajo pljuniti!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
*_Nikchy_*
Babaroga


Pridružen/-a: 15.07. 2006, 19:05
Prispevkov: 2585
Kraj: Hrastnik

PrispevekObjavljeno: 22 Okt 2006 14:51    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Na Intermotu je nemški BMW Motorrad predstavil še svoj četrti super zmogljiv model, K 1200 R Sport. Kot je že iz oznake razvidno, gre za motocikel, ki je izdelan na osnovi slečenega K 1200 R.
Tehnično se model Sport ne razlikuje dosti od ''izvirnika''. Glavna razlika je poloklep, ki izboljša vetrno zaščito in pripomore k širši uporabnosti motocikla. Z njim se tako lahko pelje hitreje, bolj športno in dlje časa. Vizualno ga od slečenega modela loči še sprednji žaromet, ki je sposojen od hišnega modela R 1200 S.
Agregat novinca se prav tako vrti v R modelu. Štirje valji, 16 ventilov, 1157 kubičnih centimetrov delovne prostornine, elektronski vbrizg in 163 KM največje moči pri 10250 vrtljajih. Ob mogočni konjenici agregat razvaja tudi z 127 Nm največjega navora pri 8250 vrtljajih glavne gredi. S sklopko v oljni kopeli se pretika med šestimi prestavnimi razmerji. BMW obljublja pospešek do 100km/h v 2,9 sekunde in končno hitrost nad 200 km/h!
Po podatkih tovarne naj bi K 1200 R Sport pri konstantni hitrosti 90 km/h porabil 4,7 litra goriva na 100 kilometrov. Pri 120km/h pa poraba znaša 5,5 l/100 km.
Poleg pogonskega sklopa je tudi vzmetenje novega modela identično tistemu v R-u. Govora je torej o inovativnemu Duolever (spredaj, 115 mm hoda) in Paralever (zadaj, 135 mm hoda) vzmetenju. Kot dodatna oprema je na voljo tudi sistem elektronskega nastavljanja vzmetenja ESA. Okvir motocikla je aluminijast, medosna razdalja znaša 1571 mm. Na seznamu dodatne opreme je tudi elektronski nadzor tlaka v pnevmatikah, TPC.
BMW K 1200 R Sport serijsko ni opremljen z ABS zavornim sistemom. Za učinkovita zaviranja skrbi EVO zavorni sistem. Na sprednje kolo namestili diska dimenzije 320 milimetrov, na zadnje pa disk dimenzije 265 mm. Pnevmatike so spredaj dimenzije 120/70-17, zadaj pa 180/55-17.
Armaturna plošča je na prvi pogled pregledna. Izstopata dva analogna merilnika z belo podlago, večji za hitrost, manjši pa za prikaz obratov motorja. Na armaturki je nameščen še digitalni zaslon, kjer se nam izpisujejo vse ostale informacije.
Motocikel s polnim rezervoarjem goriva tehta 241 kilogramov, največja dovoljena skupna teža vozila (potnik/a, prtljaga) pa znaša 450 kilogramov. Sedež je od tal oddaljen 82 centimetrov.

Novega R-a lahko naročite v dveh barvnih kombinacijah, v srebrni ali modri barvi. Na voljo je ogromno dodatne opreme, poleg že omenjenih dodatkov si lahko omislite še ogrevane ročke, nižji sedež (790 mm), delno integralni ABS zavorni sistem, športna platišča z 190 mm široko zadnjo pnevmatiko, nosilce in potovalne kovčke, tank torbo, centralno stojalo, in še bi lahko naštevali. Na voljo je tudi serija karbonskih delov oziroma ščitnikov.


_________________
Obveščamo vas, da je pošta slovenije prisiljena umakniti znamko z vašim likom, ker je pri kupcih nastal dvom na katero stran morajo pljuniti!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
*_Nikchy_*
Babaroga


Pridružen/-a: 15.07. 2006, 19:05
Prispevkov: 2585
Kraj: Hrastnik

PrispevekObjavljeno: 23 Okt 2006 19:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Yamaha FZ6 in FZ6S Fazer 2007

Najbolj prodajan motocikel zadnjih dveh let bo naslednje leto na voljo v dveh izvedbah. Navadna izvedba je namenjena nezahtevnim voznikom, S2 pa je primerna za tiste malo bolj zahtevne uporabnike.
Standardna modela ostajata z izjemo drobnih detajlov nespremenjena, le moč so znižali na 78 KM pri 12.000 vrt/min in z izboljšanim vbrizgom goriva dosegli lepšo krivuljo moči in navora. S tem so zadovoljili nezahtevne uporabnike, ki so se pri starem modelu pritoževali nad preveč športnim agregatom.
Največja novost bosta prihodnje leto FZ6 in FZ6S oba z oznako S2. Namenjena bosta tistim malo bolj zahtevnim voznikom, ki bi se radi vozili hitreje, a vseeno zaradi tega ne bodo kupili SS motocikla.
Agregat ostaja nespremenjen in razvija moč 98 KM pri 12.000 vrt/min , le vbrizg goriva so izboljšali tako, da je ta moč na voljo v najbolj uporabnih vrtljajih.
Čeprav se zdi izpuh enak prejšnjemu, je vendarle popolnoma nov. Z njim so zadostili EURO3 standardu. Na izpuh je nameščen tudi senzor kisika, ki pošilja informacije do 32-bitne enote ECU, s tem se uravnava dovod goriva in zagotavlja optimalno moč z minimalnimi emisijami.
Zadnja nihajka je ena največjih novosti pri modelu S2. Staro jekleno nihajko, ki je nameščena na osnovnem modelu je tu zamenjala popolnoma nova heksagonalna aluminijasta. Je predvsem lažja in se med samo vožnjo manj "zvija". Sopotnikove stopalke so nameščene nižje in so prav tako narejene iz aluminija.
Za vzmetenje spredaj skrbijo klasične teleskopske vilice, ki so dodatno obdelane in prevlečene s plastjo aluminija. Hod vilic je 130mm, kar zagotavlja gladko in udobno vožnjo. Zadaj je nameščen enojni blažilec.
Dva koluta premera 298mm in popolnoma na novo razvite zavorne čeljusti skrbijo za ustavljanje tega motocikla. Prednost teh zavornih čeljusti ("monobloc") sestavljenih iz enega dela je ta, da so kompaktnejše, lažje in bolj toge od navadnih. Zadaj je nameščen kolut premera 245mm.
Spremenjen je tudi prednji del motocikla, maska je oblikovana po vzoru hišnih R modelov, nov je sprednji blatnik, žarometi so nameščeni 30mm nižje, spremenjen je vetrni ščit, ki zmanjšuje vrtinčenje vetra in s tem povezani hrup na minimum. Pri vseh modelih bo možna tudi opcija z ABS sistemom.
Armaturna plošča je popolnoma enaka tisti, ki je nameščena na FZ1 modelih. Merilnik hitrosti je digitalni, merilnik vrtljajev motorja pa analogni. Poleg ostalih funkcij je mogoče najbolj zanimiva ta, da je mogoče spreminjati jakost osvetlitve merilnikov glede na zunanjo svetlobo.Nekaj sprememb je bil deležen tudi sedež, ki so mu nekoliko spremenili obliko in uporabili novo vrsto pene. Nova je tudi prevleka sedeža.

S2


FZ6 S2

_________________
Obveščamo vas, da je pošta slovenije prisiljena umakniti znamko z vašim likom, ker je pri kupcih nastal dvom na katero stran morajo pljuniti!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
*_Nikchy_*
Babaroga


Pridružen/-a: 15.07. 2006, 19:05
Prispevkov: 2585
Kraj: Hrastnik

PrispevekObjavljeno: 31 Okt 2006 11:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Po nekaj letih zelo uspešne prodaje starega modela, je bil čas za prenovitev motocikla. Agresivna oblika po vzoru večjega Z1000, boljše vzmetenje, nove zavore, spremenjen okvir ter izboljšan agregat so glavne novosti pri Kawasaki Z750 za prihajajočo sezono.
Do sedaj je bil Z750 predvsem motocikel za nezahtevne uporabnike, katerim ni bila najbol všeč odzivnost agregata v nižjih in srednjih vrtljajih, tisti malo hitrejši vozniki pa so tarnali nad vzmetenjem, ki ni doraslo agregatu, zavoram, ki bi lahko bile učinkovitejše. Zdaj se zgodba spreminja, novi Z750 ima novo kvalitetno vzmetenje, zavore, ki so delno enake tistim na Ninja modelih, ter izboljšano odzivnost agregata v srednjem območju delovanja. Poudarek so dali predvsem na uporabnosti motorja v nižjih in srednjih vrtljajih, zato so spremenili odmični gredi, zmanjšali sesalne in izpušne kanale, dodali nov ECU sistem vbrizga Keihin (32mmx4) in zmanjšali težo vztrajnika za 7% v primerjavi s starim modelom. Naredili so tudi nekaj izboljšav na rotorju, kar pripomore k večji zmogljivosti v visokih obratih. Nov in predvsem lažji je hladilnik tekočine, ki pa je tudi bolj učinkovit od starega. Vse te spremembe v kombinaciji z novim izpuhom pripomorejo k boljši odzivnosti in večji uporabnosti moči v nižjih vrtljajih.
Podatkov o moči in navoru motorja zaenkrat še ni na voljo. Da bi razporedili težo malenkost bolj proti sprednjemu delu motocikla, so glavo okvirja prestavili 10mm naprej, s tem pa so tudi malenkost podaljšali medosno razdaljo motocikla. Izdelali so nov pomožni okvir na katerega je vpet agregat. Izdelan je iz litega aluminija, točke vpetja agregata pa so tako, kot pri modelu Z1000 prestavljene za valje motorja. Kot rezultat obljubljajo manj vibracij, ki jih je bilo pri starem modelu čutiti predvsem na krmilu. Ena glavnih novosti tega modela so sprednje vilice, ki niso več klasične teleskopske. Prijetna novost so nastavljive USD vilice premera 41mm z gladkim blaženjem v začetnem, ter odločnim odzivom v končnem delu hoda. Za vzmetenje zadaj skrbi nastavljiv, s plinom polnjen amortizer, ki ima 7 stopenj nastavitve prednapetosti vzmeti.
Spredaj sta nameščena dva koluta premera 300mm, ki sta enaka tistim na SS Ninja modelih. Vanju grizeta štiribatni zavorni čeljusti znamke Nissin. Zadaj so povečali kolut iz 220mm na 250mm, kar omogoča lažje kontroliranje zadnje zavore. Sedaj bo motocikel na voljo tudi z ABS sistemom nameščenim na sprednji in zadnji zavori.
Novost je tudi armaturna plošča, če smo bili v preteklih letih vajeni Kawasakijevih digitalnih obratomerov, je sedaj konec temu. Plošča je sestavljena iz analognega obratomera in LCD prikazovalnika hitrosti. Na LCD prikazovalniku pa najdemo tudi temperaturo motorja, število prevoženih kilometrov, uro ter še nekaj drugih funkcij. Skušali so popraviti položaj sedenja na motociklu, ki je sedaj bolj pokončen. Krmilo je nekoliko bližje vozniku, sedež je ožji za 40mm v primerjavi s starim, kar bo všeč nižjim voznikom in predvsem voznicam, saj bodo brez težav dosegli tla. Posoda za gorivo je oblikovana tako, da jo voznik bolj objame z nogami, stopalke so malce pomaknjene noter.


_________________
Obveščamo vas, da je pošta slovenije prisiljena umakniti znamko z vašim likom, ker je pri kupcih nastal dvom na katero stran morajo pljuniti!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
*_Nikchy_*
Babaroga


Pridružen/-a: 15.07. 2006, 19:05
Prispevkov: 2585
Kraj: Hrastnik

PrispevekObjavljeno: 07 Nov 2006 13:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mito SP 525 je vozilo, ki ga na cesti ne boste srečali. Italjani so se trudili izboljšati hlajenje, dobavo zraka ter goriva in izpušni sistem, tako da naviti dvotaktnik iztisne kar 37 KM, merjeno na gredi. V prednji 320 mm kolut grize štiribatna zavorna čeljust Brembo, 40 mm vilice so znamke Marzzochi, tudi zadnji blažilec je polno nastavljiv.
Legendarni Mito 125, katerega izgled je enak že več kot deset let, pa je dobil nove barve. Letos bo na voljo v črno-beli kombinaciji, z zlatimi platišči ter napisom na boku.


_________________
Obveščamo vas, da je pošta slovenije prisiljena umakniti znamko z vašim likom, ker je pri kupcih nastal dvom na katero stran morajo pljuniti!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
*_Nikchy_*
Babaroga


Pridružen/-a: 15.07. 2006, 19:05
Prispevkov: 2585
Kraj: Hrastnik

PrispevekObjavljeno: 07 Nov 2006 14:02    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

YAMAHA YZF R1

Glava motorja je popolnoma nova, sedaj ima motor samo štiri ventile na valj in ne pet, kot prej. Pri izdelavi so si pomagali z izkušnjami iz MotoGP.
Največja novost in nekakšna prava mala revolucija so po dolžini prilagodljivi sesalni kolektorji. Sistem se imenuje YCC-I in pomeni Yamaha Chip Controlled Intake. Stvar deluje tako, da elektronska enota prilagaja oz. kontrolira dolžino sesalnih grl glede na območje in število vrtljajev. S krajšanjem ali podaljšanjem teh sesalnih lijakov lahko ta sistem prilagaja "val pritiska" , ki gre skozi grla. Pri manjši dolžini je pritisk večji, pri daljši je ravno obratno. Ta novost omogoča optimalno delovanje pri nizkih in visokih vrtljajih.
Sedaj ima tudi R1 ročico plina in sistem za vbrizg goriva povezana z električnimi žicami. Sistem se imenuje YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle) in deluje tako, da senzorji in računalnik sprejemajo podatke o gibanju ročice plina, ter o delovanju motorja. Analiza podatkov potem omogoča natančno odmerjanje vbrizga. Moč znaša 180 konjskih moči , ki pobesnijo pri 12.500 vrtljajih v minuti. Yamaha obljublja moč celo 189 KM s pomočjo Ram Aira. Navor motorja znaša 118,3 Nm pri 10.00 vrt/min.
Motociklu so namenili tudi antihopping sklopko za brezskrbno prestavljanje v nižje prestave.
Čeprav se mogoče zdi na prvi pogled okvir enak lanskemu, to ni. Nov Deltabox okvir je narejen iz treh vrst aluminija. Nosilci agregata in glava okvirja so izdelani iz litega aluminija. Pri novem modelu so ojačani. Nova je zadnja asimetrična nihajka, ki je prav tako izdelana iz treh vrst aluminija. Torzijsko trdnost so povečali kar za 30 % v primerjavi z modelom 2006. Spredaj so nameščene nove popolnoma nastavljive USD vilice premera 43 mm. Skupaj z že omenjeno zadnjo nihajko so namestili tudi nov nastavljiv amortizer. Sprednja dva koluta so zmanjšali na 310 mm premera (prej 320 mm), a zavornim čeljustim so dodali še po en bat. Sedaj se R1 ponaša s šestbatnimi zavornimi čeljustmi. Zanimivo je tudi to, da so v eno zavorno čeljust vstavili dvoje zavorne ploščice. Zgornji štirje bati pritiskajo na en par ploščic, spodnji pa na drug par.
Tudi oblikovno je R1 bila deležna sprememb. Prenovljena sta maska ter zadnji del, pri oblikovanju bočnih plastik so se zgledovali po R6 modelu. Povečali so odprtine za zajemanje zraka, ki v kombinaciji z novima paroma žarometov dajeta popoln videz športnega motocikla. Prenovili so zadek motocikla in sedež. Namestili so novo LED luč in nov par izpušnih cevi.
Yamaha s tem motociklom definitivno cilja visoko. Obeta si tako prodajne kot tudi tekmovalne uspehe. Že v minuli sezoni so bili v SBK prvenstvu poleg Honde najhitrejši japonski proizvajalec. V prihodnji sezoni pa ciljajo še višje. V "pravih rokah" bi nova R1, primerno prirejena za tekmovanja, lahko posegla tudi po rekordu Grobnika, a to so le ugibanja. Ko bo motocikel zapeljal na ceste bo znano več o resnični novi podobi tega tisočaka.




_________________
Obveščamo vas, da je pošta slovenije prisiljena umakniti znamko z vašim likom, ker je pri kupcih nastal dvom na katero stran morajo pljuniti!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
*_Nikchy_*
Babaroga


Pridružen/-a: 15.07. 2006, 19:05
Prispevkov: 2585
Kraj: Hrastnik

PrispevekObjavljeno: 15 Nov 2006 15:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

KTM je predstavil prenovljenega SuperDuke-a in njegovo R izvedbo. Pri prenovi so upoštevali predvsem mnenja lastnikov predhodnika.
Rahlo so spremenili sprednji žaromet, ter obliko maske okoli njega. Nova je armaturna plošča. Sprememb so bili deležni tudi agregat, okvir, zavore (radialno vpete čeljusti) in posoda za gorivo. Vanjo sedaj lahko natočimo 4 litre goriva več kot v staro. Novost v ponudbi je SuperDuke-R. Nanj so namestili športno vzmetenje in okvir obarvali v oranžno barvo. Dodali pa so mu tudi stabilizator krmila, ki ga ta motocikel še kako potrebuje. Kot se za tak motocikel tudi spodobi, bo na voljo samo v enosedežni različici.
Oba motocikla prideta v prodajo spomladi 2007, cena in tehnični podatki zaenkrat še niso na voljo.


_________________
Obveščamo vas, da je pošta slovenije prisiljena umakniti znamko z vašim likom, ker je pri kupcih nastal dvom na katero stran morajo pljuniti!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
*_Nikchy_*
Babaroga


Pridružen/-a: 15.07. 2006, 19:05
Prispevkov: 2585
Kraj: Hrastnik

PrispevekObjavljeno: 21 Nov 2006 21:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

BIMOTA

Na sejmu v Milanu je bilo moč videti trenutne štiri modele, ki jih pri Bimoti trenutno izdelujejo: DB5, DB5S, DB5R, DB6 Delirio in TESI 3D Koncept.

Bimota TESI 3D Koncept ima vgrajen Ducatijev 1100 kubični dvovaljnik in bo narejena le v 29-tih primerkih. Ob nakupu pa kupcu podarijo tudi pokrivalo in stojalo za motor ter jakno in rokavice v stilu motocikla.


_________________
Obveščamo vas, da je pošta slovenije prisiljena umakniti znamko z vašim likom, ker je pri kupcih nastal dvom na katero stran morajo pljuniti!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
*_Nikchy_*
Babaroga


Pridružen/-a: 15.07. 2006, 19:05
Prispevkov: 2585
Kraj: Hrastnik

PrispevekObjavljeno: 22 Nov 2006 14:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

EICMA MILANO

Kot je bilo pričakovati, so na 64. mednarodnem motociklističem salonu z novostmi prevladovali predvsem Italijani. Aprilia, Ducati, Gilera, Husqvarna, Benelli in Bimota je le nekaj iztopajočih znamk, videti pa je bilo tudi kopico bogato založenih razstavljalcev opreme za motoriste. Salon si je ogledalo 530.000 obiskovalcev, kar je 30.000 več kot lani.
Več moči, hitrosti, udobja in hkrati vse več varnosti, kar je želja motoristov, bo v prihajajoči sezoni 2007 na pretek!


_________________
Obveščamo vas, da je pošta slovenije prisiljena umakniti znamko z vašim likom, ker je pri kupcih nastal dvom na katero stran morajo pljuniti!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
*_Nikchy_*
Babaroga


Pridružen/-a: 15.07. 2006, 19:05
Prispevkov: 2585
Kraj: Hrastnik

PrispevekObjavljeno: 03 Dec 2006 01:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Leto 2007 je znova v motorističnem pričakovanju. Na svetovni trg naj bi stopila nova YAMAHA V-MAX (prvi model zgrajen leta 1985) v prenovljeni različici. Podatki o motociklu še niso znani, znan pa je njen prototip YAMAHA V-MAX iz leta 2005.
Vgrajen ima V4 agregat, ki ima ravno take bočne vstopnike za zrak kot jih je imel original. Skladno z razvojem tehnolgije, ima prototip V-Max sodobne poteze in novejše sestavne dele. Opazen je zajeten stranski izpuh, klasične vilice spredaj, "Wave" kolut s šestbatnimi zavornimi čeljustmi (radialno nameščene) in novim alu okvirjem.




Podatki o novi YAMAHI V-MAX takoj ko bodo znani!
_________________
Obveščamo vas, da je pošta slovenije prisiljena umakniti znamko z vašim likom, ker je pri kupcih nastal dvom na katero stran morajo pljuniti!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
boco
Ovčka


Pridružen/-a: 14.07. 2006, 18:33
Prispevkov: 16

PrispevekObjavljeno: 03 Dec 2006 18:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Novi V MAX bo imel 200 konjev ,1700 kubikov in bo zverina ,ki jo boš lahko samo spoštoval .Upam da mi ga bo uspelo dobiti (cena), če ne zdaj pa čez par let.Sem mel V maxa , pa mi ga je bilo zelo teško prodat.Tak motor moraš s spoštovanjem vozit.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
*_Nikchy_*
Babaroga


Pridružen/-a: 15.07. 2006, 19:05
Prispevkov: 2585
Kraj: Hrastnik

PrispevekObjavljeno: 04 Dec 2006 14:01    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

YAMAHA YZF R6

Yamaha je letos spet razburila sceno. R6 izgleda še bolj strupeno športno.
Ko ji postavimo ob bok prejšnjo generacijo R6 takoj ugotovimo sorodnost.

Del za voznikovim sedežem je ozek in usmerjen precej visoko proti nebu, zadnja bela luč se lepo zlije v zadek. Posoda za gorivo je v predelu kolen ožja, tako da jo stegna lepo objamejo in v zavoju zunanja noga dobi dobro oporo. Pogled s sprednje strani prikaže sliko nezemeljske živali, ki jo prikazuje veliki zajemalnik zraka v obliki črke V med dvema podolgovatima lučema. Motocikel ima še vedno 600 kubičnih centimetrov. Zavorni sistem spredaj sestavljata dva koluta premera 310 mm, radialno vpete štiribatne čeljusti in zavorna ročica z radialno vpeto črpalko. Komplet je zelo dober, prstom na desni roki daje dober občutek. Večini voznikom bo celo všeč, ker zavore niso agresivne. Zadnji enojni kolut premera 220 mm je vse, kar potrebujemo za stabilno zaviranje ali manevriranje v gneči. Vzmetenje se je izkazalo kot odlično za športno rabo, zahtevnejši uporabniki si ga lahko seveda prilagodijo svojim zahtevam. Štirivaljnik glede na zmogljivosti niti ni pretirano žejen, povprečna poraba se je gibala okrog 7 litrov, se pa številka lahko povzpne do 9 pri ostrejši, ali do slabih 6 pri počasni vožnji.
Edini slabi lastnosti tega motocikla sta neudoben dirkaški položaj voznika in pa pomanjkanje učinkovitega blažilnika krmila.



_________________
Obveščamo vas, da je pošta slovenije prisiljena umakniti znamko z vašim likom, ker je pri kupcih nastal dvom na katero stran morajo pljuniti!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Roko
Kardinal


Pridružen/-a: 27.11. 2006, 10:54
Prispevkov: 1442

PrispevekObjavljeno: 04 Dec 2006 20:34    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Eno vprašanje? Mogoče bo kdo na tem forumu vedel.Kdo je kraljica motorjev??????? Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
*_Nikchy_*
Babaroga


Pridružen/-a: 15.07. 2006, 19:05
Prispevkov: 2585
Kraj: Hrastnik

PrispevekObjavljeno: 04 Dec 2006 20:50    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ne vem točn...Aprilia (je osvojila naslov kraljice ''Masterbika''- izpostavljena kot najhitrejši serijski motocikel)? Embarassed
_________________
Obveščamo vas, da je pošta slovenije prisiljena umakniti znamko z vašim likom, ker je pri kupcih nastal dvom na katero stran morajo pljuniti!


Nazadnje urejal/a *_Nikchy_* 04 Dec 2006 21:36; skupaj popravljeno 4 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Seki
Gost





PrispevekObjavljeno: 04 Dec 2006 21:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

moto guzi Cool
Nazaj na vrh
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Hrastnigg Seznam forumov -> Šport in avtomobilizem
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Naslednja
Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Naslednja
Stran 4 od 8

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.