|
Hrastnigg Forum Hrastnika
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
*_Nikchy_* Babaroga
Pridružen/-a: 15.07. 2006, 19:05 Prispevkov: 2585 Kraj: Hrastnik
|
Objavljeno: 08 Sep 2006 20:39 Naslov sporočila: |
|
|
Za ljubitelje motornih koles, ki jim je zgodovina motociklizma pustila lepe spomine, a si vseeno želijo voziti moderno tehnologijo je Honda za sezono 2007 pripravila retro barvno kombinacijo Honde VFR 800, ki spominja na Hondine dirkalnike v osemdesetih. Gre za barve tobačnega proizvajalca Rothmans, ki je bil dolga leta glavni sponzor Hondinih tovarniških dirkalnikov.
_________________ Obveščamo vas, da je pošta slovenije prisiljena umakniti znamko z vašim likom, ker je pri kupcih nastal dvom na katero stran morajo pljuniti! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*_Nikchy_* Babaroga
Pridružen/-a: 15.07. 2006, 19:05 Prispevkov: 2585 Kraj: Hrastnik
|
Objavljeno: 08 Sep 2006 20:43 Naslov sporočila: |
|
|
Prihodnje leto bo Ducati Multistrada nosil oznako DS 1100, razlog za to pa je povečana delovna prostornina agregata, ki je na novo razvit. Novi DESMO agregat ima 1078 kubičnih centimetrov delovne prostornine in ponuja moč 95KM pri 7.750 obr/min. Izboljšana je suha sklopka, ki je manj glasna, kot pri starem modelu. Zmanjšali so vibracije v krmilu, uvedli pa so tudi nov program vzdrževanja, ki bo znižal stroške za skoraj polovico.
Na voljo bo tudi različica S z veliko dodatne opreme, karbona in vrhunskega vzmetenja znamke OHLINS.
_________________ Obveščamo vas, da je pošta slovenije prisiljena umakniti znamko z vašim likom, ker je pri kupcih nastal dvom na katero stran morajo pljuniti! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*_Nikchy_* Babaroga
Pridružen/-a: 15.07. 2006, 19:05 Prispevkov: 2585 Kraj: Hrastnik
|
Objavljeno: 19 Sep 2006 14:21 Naslov sporočila: |
|
|
Nekdanji dirkač iz ZDA, Dan Fischer je leta 2002 začel z razvojem svojega dirkalnika. Po nekaj začetnih težavah se njegov projekt izdelave motocikla bliža koncu. Na veliko presenečenje ga poganja sposojen, Hyosungov 650 kubični dvovaljni agregat z 79 KM največje moči. Fischer je sicer najprej načrtoval, da bo za svoj motocikel uporabil veliko dražji in močnejši Rotaxov agregat, ki se vrti tudi v RSV Mile, vendar se je nato odločil, da ne bo izdeloval super zmogljivih in dragih dirkalnikov ampak bolj cenovno dostopne športne motocikle srednjega razreda. Aluminijast okvir za Fischer MRX izdeluje podjetje Gemini Technologies, vzmetenje bo znamke Ohlins, za izpuh pa skrbi priznani Micron. Motocikel krasi zelo agresivno oblikovanje, ostre linije in kar nekaj prestižnih komponent.
Fischer obljublja začetek proizvodnje že za konec letošnjega leta, cena v ZDA pa bo znašala okroglih 8.000 ameriških dolarjev, oziroma približno 1,6mio SIT.
_________________ Obveščamo vas, da je pošta slovenije prisiljena umakniti znamko z vašim likom, ker je pri kupcih nastal dvom na katero stran morajo pljuniti! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LTZ Ovčka
Pridružen/-a: 19.09. 2006, 23:13 Prispevkov: 12
|
Objavljeno: 19 Sep 2006 23:34 Naslov sporočila: |
|
|
lepo da je tu kdo ki še mara motorje ...zadne čase namreč nas motoriste vsi postran gledajo... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*_Nikchy_* Babaroga
Pridružen/-a: 15.07. 2006, 19:05 Prispevkov: 2585 Kraj: Hrastnik
|
Objavljeno: 20 Sep 2006 14:56 Naslov sporočila: |
|
|
LTZ je napisal/a: | lepo da je tu kdo ki še mara motorje ...zadne čase namreč nas motoriste vsi postran gledajo... |
seveda so v teli temi najbolj zaželjeni motoristi, poznavalci motornih koles, al pa samo tisti, ki jih to zanima, da nam povejo kej novga....mene bi ful zanimal če bi povedu kej o svojem motorju, pa use kar spada zram...ti predajam besedo _________________ Obveščamo vas, da je pošta slovenije prisiljena umakniti znamko z vašim likom, ker je pri kupcih nastal dvom na katero stran morajo pljuniti! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*_Nikchy_* Babaroga
Pridružen/-a: 15.07. 2006, 19:05 Prispevkov: 2585 Kraj: Hrastnik
|
Objavljeno: 20 Sep 2006 19:24 Naslov sporočila: |
|
|
S prihodom novega modela se poslavlja še eden izmed japonskih legendarnih agregatov, ki ima svoje korenine v osemdesetih letih prejšnjega stoletja. Strogi evropski standardi so glavni razlog, da so se v tovarni Suzuki odločili za popolnoma nov agregat, ki bo zadoščal EURO 3 standardu. Odločili so se za izdelavo novega motorja in ne za nadgradnjo starega, saj bi imeli s starim preveč stroškov s samo predelavo. Novinec bo dobil direktni vbrizg, vodno hlajenje in skoraj sto kubičnih centimetrov več. Vse novosti bodo privedle do manjše porabe goriva, tišjega delovanja motorja in manj emisij iz izpuha. Pričakujemo pa lahko tudi nekaj več navora in moči. Oblikovno bo Bandit ostal identičen letošnjemu modelu, le rahlo so popravili okvir in povečali hladilnik. V serijski opremi bodo štiribatne zavore ABS znamke TOKICO. Ostali tehnični podatki zaenkrat še niso znani.
_________________ Obveščamo vas, da je pošta slovenije prisiljena umakniti znamko z vašim likom, ker je pri kupcih nastal dvom na katero stran morajo pljuniti! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*_Nikchy_* Babaroga
Pridružen/-a: 15.07. 2006, 19:05 Prispevkov: 2585 Kraj: Hrastnik
|
Objavljeno: 20 Sep 2006 19:33 Naslov sporočila: |
|
|
Angleški Triupmph je uradno predstavil svojega trivaljnega Tigra 1050 za sezono 2007, katerega tehnični podatki so že znani:
Agregat: trivaljni vodnohlajeni DOHC
Prostornina: 1050 cm3
Vrtina in hod: 79 x 71,4 mm
Kompresija: 12,0:1
Sekundarni prenos: X -ring veriga
Sklopka v oljni kopeli
Menjalnik 6 prestav
Platišče spredaj 17 x 3.50
Platišče zadaj 17 x 5.50
Pnevmatika spredaj 120/70 ZR17
Pnevmatika zadaj 180/55 ZR17
Vzmetenje spredaj 43 mm Upside-Down vilice
Vzmetenje zadaj centralni plinski amortizer
Zavore spredaj: 2x 320 mm diski ter 4 batne radialno vpete zavorne čeljusti
Zavore zadaj: 255 mm disk
ABS: Doplačilo
Dolžina: 2110 mm
Širina (krmilo): 840 mm
Višina: 1320 mm
Višina sedeža: 835 mm
Medosna razdalja: 1510 mm
Suha teža: 198 kg (ABS-Verzija 201 kg)
Prostornina rezervoarja 20 Liter
Moč agregata: 84 kW (115 KM) pri 9.400 vrt/min
Maksimalen navor: 100 Nm pri 6.250 vrt/min
Barvne kombinacije: Jet Black, Caspian Blue, Scorched Yellow, Fusion White
Garancija: 2 leti brez omejitve kilometrov
_________________ Obveščamo vas, da je pošta slovenije prisiljena umakniti znamko z vašim likom, ker je pri kupcih nastal dvom na katero stran morajo pljuniti! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*_Nikchy_* Babaroga
Pridružen/-a: 15.07. 2006, 19:05 Prispevkov: 2585 Kraj: Hrastnik
|
Objavljeno: 21 Sep 2006 07:22 Naslov sporočila: |
|
|
Slike novega Suzukuja GSX-R 1000 2007 že počasi prihajajo v javnost in poznane so tudi že nekatere spremebe in novosti glede na predhodni model. Suzuki je izdelal skoraj nov motocikel in po trditvah nekaterih virov je le malo sestavnih delov ostalo istih. Najbolj vidne so spremembe na novem okvirju motorja ter zadnji nihajki. Spremenjen je izgled motocikla in tudi izpuh, ki je sedaj večji in daljši ter z novim katalizatorjem ustreza EURO 3 normativom. Agregat naj bi iztisnil 178 konjskih moči na gredi, kar je glede na predhodnika 3 konje več. Po navedbah Suzukijevih inženirjev naj bi motocikel bil bolj "prijazen" do voznika, saj ima agregat lepšo krivuljo porasta moči. Nekaj malega so pridobili tudi na teži. Bolj natančni in podrobni podatki še niso znani.
_________________ Obveščamo vas, da je pošta slovenije prisiljena umakniti znamko z vašim likom, ker je pri kupcih nastal dvom na katero stran morajo pljuniti! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*_Nikchy_* Babaroga
Pridružen/-a: 15.07. 2006, 19:05 Prispevkov: 2585 Kraj: Hrastnik
|
Objavljeno: 21 Sep 2006 07:46 Naslov sporočila: |
|
|
Italijani bodo zaradi velikega povpraševanja morali odpreti še eno linijo za izdelavo cestnega dirkalnika. Ducati je prejel že več kot 700 naročil za novega Desmosedici RR, od tega jih je polovica prišla iz Amerike. Najbolj zanimivo je, da motor sploh še ni na voljo na vseh tržiščih, tako pričakujejo nov val naročil iz daljnega vzhoda, ko bo motocikel na voljo tudi tamkajšnjim kupcem. Za Japonce je znano, da so fanatični ljubitelji teh italijanskih lepotcev. Mengoli, Minoli in Domenicali so lahko zadovoljni s prodajo svojega aduta, vodilni možje Ducatija pa si ob vsem tem manejo roke, namreč prodaja tega motorja je del načrta za zagotavljanje finančne varnosti tovarne. Nihče ne govori o številkah zasluženega denarja, vendar zaenkrat kaže na več kot 10 milijonov evrov dobička iz tega projekta.
Prvi naročniki se bodo z njim lahko zapeljali poleti 2007.
_________________ Obveščamo vas, da je pošta slovenije prisiljena umakniti znamko z vašim likom, ker je pri kupcih nastal dvom na katero stran morajo pljuniti! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*_Nikchy_* Babaroga
Pridružen/-a: 15.07. 2006, 19:05 Prispevkov: 2585 Kraj: Hrastnik
|
Objavljeno: 21 Sep 2006 20:15 Naslov sporočila: |
|
|
V javnosti se že pojavljajo razne fotografije in namigovanja o tem kako naj bi izgledala nova Ninja ZX-6R 2007, a uradnih fotografij še zmeraj ni na voljo. Za nov agregat, ki bo iz sebe iztisnil preko 120KM so se odločili zato, da bi z izpuhom, nameščenim pod sedežom, zadostili EURO3 standardu. Novost bo po vsej verjetnosti Fly-By-Wire sistem za dodajanje plina. Oblikovno bo podobna večji ZX-10R in GP motociklu, a vendar z značilnimi potezami, ki jo bodo naredile prepoznavno. Če ne prej, bodo uradne slike in tehnični podatki sledili predstavitvi, ki jo pričakujemo na Intermotu v Koelnu.
_________________ Obveščamo vas, da je pošta slovenije prisiljena umakniti znamko z vašim likom, ker je pri kupcih nastal dvom na katero stran morajo pljuniti! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*_Nikchy_* Babaroga
Pridružen/-a: 15.07. 2006, 19:05 Prispevkov: 2585 Kraj: Hrastnik
|
Objavljeno: 21 Sep 2006 20:17 Naslov sporočila: |
|
|
S svojim starim GTR1000 Kawasaki ni mogel več uspešno konkurirati tekmecem kot je Yamahin FJR, ZZR 1200 in 1400 pa sta bila preveč športna. Pri Kawasakiju so se odločili za izdelavo novega GTR 1400, agregat pa so vzeli kar iz športnega potovalnika ZZR 1400. Motocikel je izdelan popolnoma na novo, le agregat so si sposodili pri hišnem modelu ZZR 1400 in mu odvzeli nekaj konjev, zagotovo pa jih bo imel preko 160KM. S tem obljubljajo, da bo to najmočnejši touring motor na tržišču (Yamahin FJR ima npr. 143,5KM).
Prenos moči na zadnje kolo je preko kardana, kar se za ta razred motociklov spodobi. Za zaviranje skrbijo radialne zavorne čeljusti znamke NISSIN.
Uradnih tehničnih podatkov in fotografij še ni na voljo. Srečanje v živo pričakujemo v Koelnu.
_________________ Obveščamo vas, da je pošta slovenije prisiljena umakniti znamko z vašim likom, ker je pri kupcih nastal dvom na katero stran morajo pljuniti! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*_Nikchy_* Babaroga
Pridružen/-a: 15.07. 2006, 19:05 Prispevkov: 2585 Kraj: Hrastnik
|
Objavljeno: 22 Sep 2006 12:47 Naslov sporočila: |
|
|
Po nekaj skopih tehničnih podatkih sedaj na vpogled že tudi nekaj slik nove Yamahe R1 za sezono 2007. Motocikel naj bi imel konjev več kot predhodnik. Obljubljajo okoli 165 konjev na zadnjem kolesu in od 175 do 180 na glavni gredi. Agregat bo deležen kar nekaj sprememb in prvič odkar je R1 leta 1998 prišla na trg bo R1 2007 uporabljala namesto dosedanje petventilske tehnike le štiri ventile na valj, kot to uporablja tudi Rossijeva Yamaha M1.
_________________ Obveščamo vas, da je pošta slovenije prisiljena umakniti znamko z vašim likom, ker je pri kupcih nastal dvom na katero stran morajo pljuniti! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*_Nikchy_* Babaroga
Pridružen/-a: 15.07. 2006, 19:05 Prispevkov: 2585 Kraj: Hrastnik
|
Objavljeno: 22 Sep 2006 19:38 Naslov sporočila: |
|
|
Tale mišičasti lepotec, ki ga poganja 1300 kubični agregat, Suzuki B-King bo na ceste pridirkal drugo leto:
_________________ Obveščamo vas, da je pošta slovenije prisiljena umakniti znamko z vašim likom, ker je pri kupcih nastal dvom na katero stran morajo pljuniti! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*_Nikchy_* Babaroga
Pridružen/-a: 15.07. 2006, 19:05 Prispevkov: 2585 Kraj: Hrastnik
|
Objavljeno: 22 Sep 2006 22:00 Naslov sporočila: |
|
|
Suzuki je v Parizu predstavil novega litrskega 'gixxerja'. Izdelali so skoraj nov motocikel in le malo sestavnih delov je ostalo istih. Najpomembnejša novost je elektronika: med tremi načini delovanja agregata (fuel mapping) izbiramo kar s pritiskom na gumb na belanci. Najbolj vidne so spremembe na novem okvirju motorja ter zadnji nihajki. Spremenjen je tudi izgled motocikla. Izpuh je dvojni, ki je sedaj tudi večji in daljši kot pri prvih špekulacijah. Ustreza EURO 3 normativom. Agregat je povrtan in ima 1ccm več, na gredi naj bi iztisnil 178 konjskih moči, kar je glede na predhodnika 3 konje več. Po navedbah Suzukijevih inženirjev naj bi motocikel bil boljši za voznika, saj ima agregat lepšo krivuljo porasta moči. Valji iz titana bodo agregat pognali do 13.700 vrtljajev v minuti, kjer je rdeča črta delovanja. Hladilnik trapezaste oblike ima 10% večjo sposobnost hlajenja kot predhodnik. Kljub predhodnim špekulacijam, da bi naj zadnja pnevmatika šla na velikost 190/55, ostaja 190/50. Motocikel je malo težji in sicer za 6kg.
Suzuki GSX-R 1000
_________________ Obveščamo vas, da je pošta slovenije prisiljena umakniti znamko z vašim likom, ker je pri kupcih nastal dvom na katero stran morajo pljuniti! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*_Nikchy_* Babaroga
Pridružen/-a: 15.07. 2006, 19:05 Prispevkov: 2585 Kraj: Hrastnik
|
Objavljeno: 25 Sep 2006 13:06 Naslov sporočila: |
|
|
Pri Triumphu je prenova doletela tudi Speed Tripla, katerega trovaljnik zmore 132 KM (prej 128), kar je rezultat dodelav na vbrizgu ter izpušnem sistemu. Obljubljajo tudi manjšo porabo goriva.
_________________ Obveščamo vas, da je pošta slovenije prisiljena umakniti znamko z vašim likom, ker je pri kupcih nastal dvom na katero stran morajo pljuniti! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Hrastnigg Seznam forumov
-> Šport in avtomobilizem Pojdi na stran Prejšnja 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Naslednja
|
Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Naslednja
|
Stran 2 od 8 |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|