|
Hrastnigg Forum Hrastnika
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
emol Duhovnik
Pridružen/-a: 12.11. 2006, 21:12 Prispevkov: 386 Kraj: Hrastnik
|
Objavljeno: 16 Mar 2007 18:16 Naslov sporočila: Reklame |
|
|
Takoj na začetku naj povem, da so reklame na splošno edina stvar na tem svetu, ki jo resnično sovražim.
Kjub temu me zanima, če je pri vas kakšna reklama pustila globlji pečat v pozitvnem ali negativnem smislu.
Začel bom z najbolj butasto reklamo, ki se zdaj spet vrti. TUNA CALVO.
_________________ Ni ti treba spreminjati sveta, zadošča, če spremeniš kot (perspektivo) gledanja na svet. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*_Nikchy_* Babaroga
Pridružen/-a: 15.07. 2006, 19:05 Prispevkov: 2585 Kraj: Hrastnik
|
Objavljeno: 16 Mar 2007 21:30 Naslov sporočila: |
|
|
TUNA CALVO je pa prou zakon reklama
tist ku jo gledamo..nismo več navadne tune _________________ Obveščamo vas, da je pošta slovenije prisiljena umakniti znamko z vašim likom, ker je pri kupcih nastal dvom na katero stran morajo pljuniti! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Rivaldo Kardinal
Pridružen/-a: 13.11. 2006, 20:41 Prispevkov: 1232
|
Objavljeno: 16 Mar 2007 21:32 Naslov sporočila: |
|
|
*_Nikchy_* je napisal/a: | TUNA CALVO je pa prou zakon reklama
tist ku jo gledamo..nismo več navadne tune |
Men je tut ta reklma ful brezvezna. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
emol Duhovnik
Pridružen/-a: 12.11. 2006, 21:12 Prispevkov: 386 Kraj: Hrastnik
|
Objavljeno: 16 Mar 2007 22:01 Naslov sporočila: |
|
|
Nekoč (kaj nekoč, vsak dan) je bila ena reklama za vložke ko ena punca skače čez potoček.
potem sem nekje prebral: Kakšno srečo je imel tisti potoček, da punca ni padla. _________________ Ni ti treba spreminjati sveta, zadošča, če spremeniš kot (perspektivo) gledanja na svet. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Chope Bog in batina
Pridružen/-a: 11.07. 2006, 05:10 Prispevkov: 1974
|
Objavljeno: 17 Mar 2007 00:52 Naslov sporočila: |
|
|
TUNA Calvo reklamo je treba razumet, kaj ti hočejo sporočiti. Če tega ne veš, potem je reklama butasta. men je fajna, saj v njej prepoznam dobro tuno od navadne tune. Baje je rumenoplavuta tuna najboljša. Ampak jo čez Eva tune ni. Zato kupujem Eva tune in ne dam nič na reklamo. Eva tuna ne reklamira svojega izdelka, ker ji ni treba, saj se dobra roba sama hvali.
Reklama ima svoj namen. Opozoriti nase, na izdelek. Nekje se reklamira namesto reklame tudi agencija za reklamo. To je še tabolš, saj ima agencija zastonj reklamo. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
emol Duhovnik
Pridružen/-a: 12.11. 2006, 21:12 Prispevkov: 386 Kraj: Hrastnik
|
Objavljeno: 17 Mar 2007 08:13 Naslov sporočila: |
|
|
Tu ni kaj veliko za razumet. Mene bolj moti "jezik" tega sporočila.
Vem, da so avtorji reklamnih sporočil v zagati, ker morajo nagovoriti čim širši krog potencialnih kupcev toda ...
Naslednja stvar, ki me moti je nekritična (brez podlage) uporaba številčnih vrednosti (ponavadi %), ki naj bi ponazarjali uporabnost izdelkov ali storitev.
Komaj čakam možnost za izogibanje reklamam (ena varianta menda že obstaja - DVD Recorder in 10 minutni zamik). _________________ Ni ti treba spreminjati sveta, zadošča, če spremeniš kot (perspektivo) gledanja na svet. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Chope Bog in batina
Pridružen/-a: 11.07. 2006, 05:10 Prispevkov: 1974
|
Objavljeno: 17 Mar 2007 11:51 Naslov sporočila: |
|
|
Reklame morajo biti, če jih ne bi bilo, bi imeli zopet na sociali nekaj deset tisoč delavcev, ki delajo na projektih reklame (dizajnerji, scenaristi, režiserji, priskledniki, ipd).
Tko pa, dobr da imajo deu.
Pa še tole! Emol, kako si se pa ti odločil, prvič, npr. kateri kruh kupiti?
Pa če ti ni bil všeč? A si vsak kruh probal, dokler ti ni bil všeč, pol pa samo tizga ješ?
Reklame so zakon za potrošnika. Tist k ma dnar za reklamo, ma dnar tud za kakovost izdelka. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
emol Duhovnik
Pridružen/-a: 12.11. 2006, 21:12 Prispevkov: 386 Kraj: Hrastnik
|
Objavljeno: 17 Mar 2007 13:23 Naslov sporočila: |
|
|
Tako kot sem prej povedal. Ni problem v tem, da reklame so. Problem je na kakšen način plasirajo to svoje sporočilo. Lahko rečem, da po moje več kot 80 % reklamnih sporočil žali moj zdrav razum.
Kot pozitiven primer bom navedel reklamo za Toyoto.
Tip ustavi avto ker je ob cesti stala pokvarjena Toyota in taka kot se šika mačka. Vsi pogoji so izpolnjeni da tip gre k mački in ji ponudi pomoč. Ampak, ker je toyota pač toyota (te ne pušča ob cesti) mu je zadeva sumljiva, kar se potem pokaže kot res, ker se ta mačka kot se šika transformira v negativca.
Lahko, da je vse skupaj stvar ukusa, ampak vsa tista sreča na obrazu ko kupiš prav to sorto vložkov pa je kaplja čez rob. _________________ Ni ti treba spreminjati sveta, zadošča, če spremeniš kot (perspektivo) gledanja na svet. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ribica Nadškof
Pridružen/-a: 18.03. 2007, 15:38 Prispevkov: 808 Kraj: hrastnik :)
|
Objavljeno: 19 Mar 2007 20:15 Naslov sporočila: |
|
|
Fora reklam ni v smiselnosti, ampak v trženju, da si jo človek čimbolj zapomni...tuna kalvo in pa toyota sta se nam vsem dobro zasidrala v spominu? se spomniš kakšne poučne in zdravorazumske reklame?! _________________ Ei incumbit probatio qui dicit, non qui negat! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
emol Duhovnik
Pridružen/-a: 12.11. 2006, 21:12 Prispevkov: 386 Kraj: Hrastnik
|
Objavljeno: 19 Mar 2007 20:43 Naslov sporočila: |
|
|
Jasno, da je fora v trženju - drugače jih ne bi bilo.
Ne glede na smiselnost ali užitnost reklam, če je le mogoče, takoj zamenjam kanal. _________________ Ni ti treba spreminjati sveta, zadošča, če spremeniš kot (perspektivo) gledanja na svet. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
renegate Ovčka
Pridružen/-a: 18.08. 2006, 11:43 Prispevkov: 214
|
Objavljeno: 19 Mar 2007 23:08 Naslov sporočila: |
|
|
Tuna Calvo je zakon reklama.
Znam jo napamet.
"Dober dan g. doktor."
"Dober dan."
"Jst sm ena čist navadna tuna rad bi bil pa Calvo."
"A si ti kej študiru, zguba?!"
"A-a."
"No pol pa vzem eno tole, ko bo oseka."
In ima zelo globok pomen.
Ko vstopimo v prostor najprej pozdravimo.
Človek je prišel k strokovnjaku po pomoč, ker ima slabo samopodobo.
Strokovnjak je sicer malce nesramen in žaljiv, ampak on je doktor, in bi rad ugotovil kakšno izobrazbo ima pacijent, da bi mu lažje pomagal.
Glede na njegovo stanje mu predpiše recept.
Zadovoljni pacijent odide z izboljšano samopodobo.
Zelo globoka reklama, jaz nikoli ne prešaltam. Jo vsem priporočam. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ribica Nadškof
Pridružen/-a: 18.03. 2007, 15:38 Prispevkov: 808 Kraj: hrastnik :)
|
Objavljeno: 19 Mar 2007 23:13 Naslov sporočila: |
|
|
vidiš emol, tud tako se lahko gleda na stvari
calvo ribica _________________ Ei incumbit probatio qui dicit, non qui negat! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Rivaldo Kardinal
Pridružen/-a: 13.11. 2006, 20:41 Prispevkov: 1232
|
Objavljeno: 20 Mar 2007 08:33 Naslov sporočila: |
|
|
renegate je napisal/a: | Tuna Calvo je zakon reklama.
Znam jo napamet.
"Dober dan g. doktor."
"Dober dan."
"Jst sm ena čist navadna tuna rad bi bil pa Calvo."
"A si ti kej študiru, zguba?!"
"A-a."
"No pol pa vzem eno tole, ko bo oseka."
In ima zelo globok pomen.
Ko vstopimo v prostor najprej pozdravimo.
Človek je prišel k strokovnjaku po pomoč, ker ima slabo samopodobo.
Strokovnjak je sicer malce nesramen in žaljiv, ampak on je doktor, in bi rad ugotovil kakšno izobrazbo ima pacijent, da bi mu lažje pomagal.
Glede na njegovo stanje mu predpiše recept.
Zadovoljni pacijent odide z izboljšano samopodobo.
Zelo globoka reklama, jaz nikoli ne prešaltam. Jo vsem priporočam. |
Ja sam fora v reklamah je da jo podjetje predstavi tako da bi jo javnost lažje razumela in da ko prvič vidiš reklamo ti postane zanimiva in seveda potem tudi kupiš njihov izdelek.
V bistvu pa vsak gleda na določene stvari drugače.
Ampak men ni ostala ta reklama v spominu ker se mi je že od začetka zdela brezvezna.
Zato rajši kupujem Rio mare tuno, ker imajo, vsaj za mene boljše reklame. To je moje mnenje.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Chope Bog in batina
Pridružen/-a: 11.07. 2006, 05:10 Prispevkov: 1974
|
Objavljeno: 20 Mar 2007 14:04 Naslov sporočila: |
|
|
A jo kupiš, ker je boljša reklama, al ker je boljšega okusa, cenejša, bolj zdrava, več oljčnega olja, itd.
Reklama ni vse, je pa velik.
Tko k sem reku, zame je zakon Eva. In to še iz Juge k je bla reklamna risanka o mrožu z imenom Eva. Se še spomnite? _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
ECRI Nadškof
Pridružen/-a: 01.03. 2007, 09:17 Prispevkov: 1036
|
Objavljeno: 20 Mar 2007 14:21 Naslov sporočila: |
|
|
renegate je napisal/a: | Tuna Calvo je zakon reklama.
Znam jo napamet.
"Dober dan g. doktor."
"Dober dan."
"Jst sm ena čist navadna tuna rad bi bil pa Calvo."
"A si ti kej študiru, zguba?!"
"A-a."
"No pol pa vzem eno tole, ko bo oseka."
In ima zelo globok pomen.
Ko vstopimo v prostor najprej pozdravimo.
Človek je prišel k strokovnjaku po pomoč, ker ima slabo samopodobo.
Strokovnjak je sicer malce nesramen in žaljiv, ampak on je doktor, in bi rad ugotovil kakšno izobrazbo ima pacijent, da bi mu lažje pomagal.
Glede na njegovo stanje mu predpiše recept.
Zadovoljni pacijent odide z izboljšano samopodobo.
Zelo globoka reklama, jaz nikoli ne prešaltam. Jo vsem priporočam. |
Ne, žal jo ne znaš na pamet. Doktor reče "Gospod Tunček", itd. Pa potem ga vpraša, če hodi kaj v fitnes. He he. No, pa nč hudga.
Odkar je ta reklama, hodim v fitnes. Ne morm pa videt tiste nagravžne kapljice olja, ki se nenadoma pojavi in steče po mesu... _________________ Slovenija je lepa in svobodna dežela... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|